divendres, 18 de novembre del 2011

Cross Monjos

12 de Novembre, 9:30 del matí, comença el cross popular dels Monjos. No és que sigui una cursa que m'agradi molt ja que són 2 voltes en un circuit de 5km, però com que és a prop de casa i coincidia en què l'Abril també correria a la 13:00, doncs m'hi vaig apuntar.
En la cursa els primers 5km van anar de conya: 23min40seg. als següents 5km vaig pagar el fet d'anar tan ràpid al principi: 28min. La intenció era baixar de 50min, però vaig fer 51:11, mig minut menys que l'any passat. En fi, cursa per oblidar, però que serveix d'experiència.
A la 13:00 va correr l'Abril. Van ser 200m i una prèvia de nervis per part de l'Abril enorme. La seva classificació no la sé, de la meitat en avall, però s'ho va passar de conya i el dia 5 de desembre tornarem a apuntar-la en una cursa. El premi: una medalla que no es va treure ni a la festa d'aniversari que tenia a la tarda.


 



1 comentari: