dimarts, 8 de novembre del 2011

1/2 Marató d'Igualada

6 de Novembre i comença la meva preparació per la marató de Barcelona. He decidit intentar fer tantes mitges com pugui per anar fent kms per la marató.
Bé, explico la cursa: En arribar ja em va semblar que el nivell de competició seria prou alt, tot i que la meva intenció era acabar la mitja físicament el millor possible. Les condicions per correr no massa bones: fred, pluja. Res millor quedar-se a casa.
La cursa en sí va anar prou bé. Físicament no vaig patir gaire, tret d'una llaga al peu al km 10. D'Igaualada a Vilanova del camí va ser un tragecte bastant plàcid. El tros que transcurria d'Igalada a Jorba va ser el més dur. Plovia amb intensitat, pujada de 4km i el vent de cara, però es va superar. A partir d'aquí tot va ser baixada fins l'arribada (ja ho diuen, tot el que puja, baixa).
Finalment vaig fer un temps d'1h53min40seg. Marca personal en la meva tercera mitja. I vaig quedar el 310 de 400.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada