diumenge, 27 de novembre del 2011

1/2 Marató de Tarragona

Em feia gràcia anar a correr a Tarragona. No coneixo gaire la ciutat i creia que era una manera de fer turisme i preparar-me per la marató de Barcelona. Bé, turisme no massa, només he conegut la zona de l'estadi del serrallo i del port, no he vist ni muralles, ni ruines, ... res de res. Però la preparació per la marató tot un èxit.

El meu ritme de cursa ha estat de 5:07 i he fet un temps de 1h58min59seg. (sub 1h49!!!). Molt content perquè, a més, he superat en més de 4min la meva marca personal aconseguida fa 3 setmanes a Igualada. Però la meva creu continua sent el km16: un altre cop la llaga al peu, un altre cop el mal al genoll i, un altre cop a afluixar el ritme per acabar en condicions la cursa. Però en resum estic molt i molt satisfet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada