dimarts, 17 de gener del 2012

Mitja Marató de Sitges

Feia bon dia a Sitges per correr, però jo estava força indessís. Les vacances de Nadal han estat vacances (1 setmana sense fer res) i no les tenia totes de com aniria la cursa.
Hem vaig ajuntar amb el Tena a la linia de sortida amb l'intenció d'acompanyar-lo en tota la mitja, però just a la sortida em va venir al cap que potser no havia tancat el cotxe. Així que només donar el tret de sortida vaig anar cap al cotxe per treure'm el dubte de sobre. Buff... estava tancat. Però ja havia perdut al Tena. Jo em pensava que anava davant, i resulta que el tenia per darrera.
Els primers 10km els vaig fer en 48:50, bona marca, i em seguia trobant bé. Llavors vaig obtar per intentar acabar la cursa en una mitja inferior a 5min/km. I així va ser: 4:56 min/km i marca personal: 1h43min55seg! Orgullosíssim de la meva cursa i de la meva marca. És la primera mitja que acabo amb la sensació de poder fer encara més quilòmetres. Crec que la preparació per la marató de Barcelona va per bon camí. A veure si ho puc superar en la propera.
Val a dir que el recorregut d'aquest any m'ha agradat molt més que el de l'any passat. Això de passar pels carrers estrets de Sitges, amb un munt de gent per la vorera animan-te, et dóna un plus per acabar amb ànims la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada